رایان و بارانرایان و باران، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

نی نی قلوهای ما رایان و باران

پارسال این موقع(29مهر):

1391/7/30 19:47
نویسنده : مریم
869 بازدید
اشتراک گذاری

هفته 5 بارداری بودم.دائی جون برا جشن تولدم niniweblog.comکه اول آبانه اومده بود.باباجون خواب بود که یه باره حس کردم حالم خیلی بدشد اصلا نفهمیدم چجوری بیدارش کردم niniweblog.comو آماده شدیم رفتیم بیمارستان جوریکه دائی جون متوجه نشد تو راه بودیم که تلفنی بهش گفتیم. دکتر گفت باید سونو بشی ولی جمعه بودو همه جا تعطیلniniweblog.com.آدرس داد رفتیم کرج.من از شدت نگرانی حالم بدتر و بدتر میشد آخه دکتر بیسوادniniweblog.com گفته بود احتمال90% همه چیز تمومهniniweblog.com.ولی niniweblog.comخدای بزرگ بارها و بارها کمک کرد تا ما 2تا فرشته قشنگ داشته باشیم.وقتی سونو میشدم آقای دکترniniweblog.comگفت میدونی که 2قلو بارداری؟؟؟واینجا بود که...niniweblog.com!!! من با خوشحالی سمت باباجون رفتم و این خبر خوش روبهش دادم niniweblog.comو گفتم حال هر2تون خوبه niniweblog.comو تصمیم گرفتم بیشتر مواظبتون باشیم.بوس واسه خوشگلای مامان.ازتون عکس هم داریم که قدر 2 تا نقطه کوچولو بودین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

marjan
30 مهر 91 20:08
سلام مامانی مهربون!عکس دوقلو های نازنینتون دل منو برد!هزار ماشالله خیلی نازن!اسماشونم خلیل قشنگه!انشالله خدا همیشه ی همیشه براتون حفظشون کنه!خوشحال میشم به منم سر بزنین!اگر موافق به تبادل لینک بودین بهم بگین!


چشمات قشنگ میبینه عزیزم.مرسی به ماسر زدین حتما میام پیشت
دایی جون اکبر
1 آبان 91 6:34
مامان جون تولدت مبارک


مرسی عزیز دلم
مهسا مامان دوقلوها
5 آبان 91 0:23
سلام مریم جان هزار هزار ماشالله به این نینیهای ناز . چرا نمیای نینی سایت ما اینجاییم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=274737&PageNumber=29
من به اسم لیلین میام اونجا


فدات شم مهسا جون دلم براتون یه ذره شده.نمیدونستم کجایین حتما میام
زهرا
8 آبان 91 10:39
قربون اين بچهاي نازبرم براشون اسپنددودكن،مريم جون منم2ماهه دوقلوباردارم اگه دخترداربشم اسمشوميزارم باران


مرسی عزیزم قدمشون مبارک.امیدوارم راحت بگذره برات