رایان و بارانرایان و باران، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

نی نی قلوهای ما رایان و باران

نظرات (5)

دایی جون اکبر
15 مرداد 91 0:16
ای جان چقد خوشگلین آخه جیگرای دایی، بوس واسه جفت تون،
یه ماهگی و دو ماهگی پیشتون بودم نشد این ماه هم ببینمتون، دو هفته دیگه میام پیشتون جیگرای خودم


آخ جون
مامان امیرعلی
15 مرداد 91 2:08
سلام عزیزم.ماشالله دوقلوهای نازی داری خدابهتون ببخشه:
خوشحال میشم به منم سربزنیدX


ممنون از اومدنت. حتما
دایی جون اکبر
15 مرداد 91 14:38
سه ماه گذشت ازاون شبی که شمادنیا اومدید
ازاون شب قشنگی که دلها پراز شادی بودو پراز امید
اون شبی که فرشته های آسمون،ستاره های کهکشون
شادی کنون،چشمک زنون،اومدن تونو دادن به مانوید
باران من،خودم فدات،چشات چقدرزیبا شدن
مثل چشات نه کسی دیدنه کسی ازکسی شنید
قربون خوشگلیت بشم قربون اون قدو بالات
محو تماشای تو شد هرکسی که چهره ات و دید
رایان شیطون وبلا،کوچولوی ناز وناقلا
چه خوش قدو بالا شدی،دوس داشتنی وتپل وسفید
دایی فدات،نفس خودم،اسپندبرات آتیش زدم
یه وقت تا چشمت نزنن،ستاره وماه وخورشید
جیگر طلا های خودم،همیشه دعاتون میکنم
الهی سلامت بمونید،الهی که صد ساله بشید


میسی عزیزم
خاله مژگان
22 مرداد 91 18:28
سلام دوست جونم
با دیدین این عکسای خوشگل 2 ساعت داشتم قربون صدقه این دوقلوهای نازمون می رفتم. این ماچ محکم واسه شما و نی نی یا


مرسی خاله مژگان جونم
زینب (مامان امیر عباس)
18 مهر 91 22:45
سلام...ماشالله خدا نگهداره هردوتاشونو براتون...خیلی نازن ... انشالله همیشه لبشون خندون و دلشون شاد و سلامت باشن


ممنون زینب جون