رایان و بارانرایان و باران، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

نی نی قلوهای ما رایان و باران

من خوشبخت ترین مادر دنیام

1391/2/24 21:39
نویسنده : مریم
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

24 اردیبهشت (روز مادر):آره اینرو با تمام وجودم ،از ته اعماقم، تو پوست و استخونم حس میکنم.یعنی این منم؟!!!!! لایق این همه خوشبختی.مادر دوتا فرشته کوچولو و همسر بهترین مرد دنیا. امروز روز مادر بچه ها 10 روزه شدن.مامان غسلشون داد. قربونشون برم الان یه دل سیر خوردن و  راحت خوابیدن.زینب و احمد رفتن تا برا مامان کادو بگیرن. رایان و باران یه گوشواره خوشگل به عنوان اولین هدیه روز مادر بهم دادن. جزء قشنگترین لحظه زندگیم بود وقتی این هدیرو گرفتم. حس قشنگی دارم یه دل سیر توی بغل هم گریه کردیم و سنگینی همه روزهای سخت از دوشم برداشته شد.باور نکردنی بود با وجود اون همه سختی که طی سال گذشته تا امروز کشیدم هیچوقت انقدر احساس خوشبختی نداشتم و از خدا بابت وجود احمد تشکر نکرده بودم.عزیزم ازت ممنونم که بخاطر راحتی من و سلامتی بچه هامون تو دردسر افتادی. دوست دارم قدر همه ی دنیا.نه باز هم بیشتر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله جون طلا
24 اردیبهشت 91 1:43
روزت مبارک مامان کوشولووووووووووو
همیشه عاشقتم و واسه خاله جونای نازم میمیرم
رایان و باران گلم عاشقتونم خاله جونای خودم





بوس واسه خاله طلا.ممنون بابت زحماتت خاله
دایی جون اکبر
24 اردیبهشت 91 20:59
سلام مامان گل دو تا فرشته نازنین
اولین روز مادرت مبارک گلم، آره خود خودتی که اینهمه احساس خوشبختی میکنی نتیجه تحمل روزهای سختت دو تا جیگر دوس داشتنیه و کسی که میتونی بهش تکیه کنی، خوشحالم که این مدت احمد کنارت بود
گویند سنگ لعل شود در مقام صبر
آری شود و لیک به خون جگر شود


هرچی آرزوی خوب مال تو
negin
24 اردیبهشت 91 23:50
درود به مامانی فرشته ها
قدمشون براتون مبارک
خدا نگه دار وحافظشون باشه
ایشالا همیشه در کنار هم سالم و خوش حال باشین
روز مادر رو هم به شما تبریک میگم



مرسی نگین جون
شیرین
25 اردیبهشت 91 15:32
ایشالا که همگی(4نفری) همیشه در کنار هم سلامت و خوشبخت باشید.:-**** و زودتر بیایید خونتون که بیایم دیدنتون گل دختر و گل پسرتونو ببینیم.


مرسی. مااومدیم خونه خاله جونم زود بیا باعمو رضا مارو ببین



خاله نفس
25 اردیبهشت 91 21:02
خوشبخت ترین مامانِ دنیا من اومدم تا بهت تبریک بگم و تبریک بخاطر اومدنِ نی نی هایِ نازت/تبریک بخاطر داشتن همسری مهربون/تبریک بخاطرِ اینهمه خوشبختی که لایقش بودی و هستی
......
یعنی نداره که من هنوز محتاج دعاتم


نفس عزیزم اگه لایق باشم همیشه به یادتم و دعات میکنم.خیلی دوست دارم مواظب خودت باش. آرامش یادت نره
مامان منتظر
16 آذر 92 13:50
مریم بانوبااون دل پاکت واسم دعا کن که منم مامان بشم اونم دوقلوپسرودختر هردوشودوست اولادت سالم الهی که سایتون بالاسرشون مستدام