رایان و بارانرایان و باران، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

نی نی قلوهای ما رایان و باران

برای پسرم رایان

1391/1/19 23:49
نویسنده : مریم
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

16فروردین (30هفته): niniweblog.comامروز با هزار امید رفتم پیش دکترم تا بشنوم که سالمی عزیز مامان.من که به خداتوکل کرده بودم و هیچ استرسی نداشتم پس چرا....؟ نفس مامان توکه هیچ مشکلی نداری پس چرا وزنت از 10 روز پیش تغییری نکرده؟چراهنوز 1100 بودی و باران 1300؟ اینا نشونه خوبی نیست.خانم دکتر گفت باید شنبه بستری شم تاوزنت کنترل شه.تورو جون مامان که تمام این 7 ماه برا سلامتیت به پهلو خوابیدم و بدنم کبودشد مارو تنها نذار.اگه یکیتون توریش بشه میخوام دنیام نباشه.تمام مدت نمیتونستم جلوی گریمو بگیرم.

                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی اکبر
20 فروردین 91 6:53
قربون اشکات بشم الهی خدا خودش برات نگهشون میداره قربونت رایان هم احساس میکنه که چقدر براش نگرانی ولی الان خیلی کوچولویه و نمیتونه خوشحالت کنه به دنیا که اومد جبران میکنه مامان گلش
حقا کزین غمان برسد مژده امان
گر سالکی به عهد امانت وفا کند


مرسی عزیزم
نی نی سارا
27 فروردین 91 14:40
تو را ای گل کماکان دوست دارم


به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم







مرسی عزیزم از شعر قشنگت
بهاره (مامی آریا و پوریا)
27 فروردین 91 15:36
رایان کوچولو به خاطر مامانت هم که شده شیطونی نکن و زود زود خوب شو و وزن بگیر. مراقب باران کوچولو هم باش.

از ته دلم دعا میکنم واسه سلامتی جفتشون مخصوصا رایان جون


بهاره جون خیلی خوشحال شدم پستتو دیدم.محتاجم به دعاتم گلم.نی نی قلوهارو ببوس


مامان آرمان(مونا)
29 فروردین 91 15:41
ایشالا خدا کمکت می کنه و جفتشونو سالم با لب خندون بهت هدیه می ده.امیدت به خدای بزرگ باشه جیگر


مرسی مونا جونم تنها امیدم خود خودشه. خدا آرمانترو حفظ کنه گلم
خاله نفس
30 فروردین 91 10:45
مریم جونم دوستِ خوبم از تهِ تهِ دلم برایِ رایان کوچولو دعا میکنم که زودتر خوب بشه
تورو خدا ما رو بیخبر نذار و زودتر بیا و بگو که سلامتین و خنده رویِ لباتونه


سلام نفس جونم مرسی بهمون سرمیزنی. دعات داره مستجاب میشه خداروشکرامروز فهمیدیم پسر گلم 200 گرم اضافه کرد