رایان و بارانرایان و باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

نی نی قلوهای ما رایان و باران

سلام به قند نباتای بابا و مامان. الهی من قربون شکل ماهتون

1391/1/10 17:00
نویسنده : مریم
481 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه از خدای بزرگ بابت این دو نعمت بزرگ تشکر میکنم و بعد از خاله زینب که همیشه همدم تنهاییامون و همراه سختیهامون بود و حسابی از منو جوجوهام مراقبت میکرد.نمیدونم اگه  نداشتمش حال و روزم چطور بود.(دوست داریم خاله جون)ماخیلی مدیون کمک های خاله ایم.هرروز براتون قصه میگه و شعرمی خونه و قرآن فقط و فقط هم یه چیز می خواد اونم اینکه دوتاتون شبیه خودش بشینniniweblog.com. نشین ها!حداقل یکیتون شکل من شه که دل مامان نشکنه مامانیا niniweblog.com

الان هم میره کلاس نقاشی تا وقتی شما اومدین عکساتون رو بکشه.  من عاشقشم.امیدوارم شمادوتا هم همینطور هوای همو داشته باشینniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله جون طلاتون که میمیره براتون
7 اردیبهشت 91 20:57
میسی از آجی عزیزم که زندگیمه من واسه سلامتی تو و نفسای زندگیم رایان و باران گلم جونمم میدم از خدا میخوام همیشه ی همیشه سلامت باشید ولی باید جفتشونم شبیه من بشنا،گفته باشم الهی قربونتون بشم عاشقتوووووووووووووووووووووووووووونم
دايي جون اكبر
12 تیر 91 19:22
يكي بود يكي نبود زير گنبد كبود
يه مامان قشنگ و مهربوني بود
توي دلش دو تا طلا
خوشگل و ناز و خوش ادا
يه دختر كاكل زري
ناز و قشنگ مثل پري
يه پسر جيگر طلا
يه كمي شيطون و بلا
پسر رايان و دختر باران
اميدهاي زندگي مامان
توي دلش همش تكون مي خوردن
با تكوناشون دل مامان و مي بردن
وقتي كه خواب بودن مامان بيدار بود
قربونشون مي شد و لالايي مي خوند
حالا ديگه روزها رو مي شمريم ما
تا اون گلا بيان يه روز به دنيا


فدای دائی